top of page
  • Writer's pictureLU Chaplain’s office

無腦兒



朱子溢傳道(嶺南大學校牧處主任傳道)


  我同子穎嘅氣質好唔同,坐埋一齊人地都唔覺得我地係兩兄弟,但我哋卻一同走上教育嘅路。


  2013年11月26日,果日係星期二,亦都係我第三個孩子出世的日子。一般來說小孩出世應該是皆大歡喜,但對於我哋兩公婆嚟講,嗰日嘅心情有比較複雜,因為瑋恆是個無頭蓋骨的小朋友。當當醫生話他只有三四個小時的生命,那刻我和mary都一片空白。


  醫生曾勸告我們放棄,我們猶豫掙扎,最後選擇放開懷抱,迎接瑋恒的來臨。我們深信,生命不由我們選擇何時來到,何時離開,我能做的就是和Mary 一起陪伴着孩子渡過人生,即使,他的時間是如此有限。


  在醫院的十小時,孩子走完了他一生的路,令我最因為嘅係,瑋恒佢能夠掙開雙眼看到日出。


  我走過墓地,望住一座座陌生墓碑,我知道後來的人會慢慢淡忘瑋恆的故事,就好似呢度墓地的主人一樣,最終只剩下陌生的名字。但我依然想藉住瑋恆嘅故事,在大學裏面讓學生有機去思想都關於生命嘅意義同價值。


  從死看生,活在當下,能夠珍惜眼前,你就能夠活得自在。由瑋恆出世到五年之後嘅今日。Mary再次懷孕,我哋嘅心情真係又驚又喜。感恩嘅事我哋能夠有勇氣再去迎接生命嘅來臨,希望我哋故事都能夠激勵你,去面對生命裏面嘅起起跌跌。



43 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page