top of page
  • Writer's pictureLU Chaplain’s office

《嶺南基督徒泰澤祈禱會後感》



2018年11月5日

新生 梁雯稀


  因為我係今年新入學既學生,先前都冇接觸過關於泰澤祈禱會既資訊,所以我對於泰澤祈禱會係一無所知既。後來,得知嶺南既一班基督徒計劃去搞一個泰澤祈禱會,抱住去見識下既心態,我就報左名參加。


  報左名之後,我非常有幸受到邀請,成為其中一位幫手去帶敬拜既團友。係為泰澤祈禱會練敬拜既時候,透過為泰澤祈禱會擔當司琴的姊妹既介紹,認識左泰澤祈禱會所唱既詩歌。祈禱會的詩歌同我地平時敬拜所唱既詩歌好唔同。詩歌只得三四句,旋律通常好柔美,緩慢。


  而去到祈禱會開始既時候,我地就用呢啲詩歌去敬拜神,同平時大家一同讚美神既氣氛唔同,詩歌營造左一個會眾自己安靜既時間。而呢個時間令到會眾可以有一個思想神既空間,拋開忙碌既生活,學業既壓力,單單咁去同神相處。


  而過左安靜既時間之後,大家開始為各樣事情代禱。而呢個都係祈禱會難得既地方,除左比會眾有個同神相處既時間之外,亦都比一班基督徒睇到世界同社會既需要,並同心去祈禱,渴望世界係行係合乎神心意的道路中。而代禱環節對於我都有一個提醒,就係要唔好只看重自己既需要,而係要更多去關心社會,令神既愛能夠彰顯係社區。


  最後係祈禱會結束之後,大會仲有一個畫畫環節,去將自己想畫既圖案不停重複咁畫係張大畫紙度。而呢張畫紙真係好大,大到可以容納到所有會眾都畫到自己想畫既圖案係張紙度。而呢張大畫紙最後都變成一個好靚既作品。畫紙雖然包含左好多唔同既圖案,但係又莫名奇妙咁融合到。呢啲唔同既圖案代表住每一個唔同既弟兄姊妹,雖然我地個個都唔同,但係當我地一齊合一起來,我地就可以湊成為一幅美麗既圖畫。


  參加泰澤祈禱會,令到我拋開固定既敬拜形式,有新既嘗試,當中都有好好既體會,希望能夠有更多機會參與,了解同體驗更多。

23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page